Rating: 4 sterren
1 stem

Hans van Ekelenburg Jr.
2 jaar geleden

Ben nog steeds op zoek naar Zwaantje Rink. Was in WO II ,namens het Rode Kruis, verpleegster op de Willem Ruys.wie weet er iets van haar of heeft een link? Dit i.v.m. de aanvraag voor een MOK.

Joop van de Kop
3 jaar geleden

Leuke website

Hans en Gré van Ekelenburg-den Hoedt
3 jaar geleden

Aan alle leden, vrienden en bekenden.

Wij wensen iedereen, ondanks de vervelende situatie op dit ogenblik een fijne kersttijd en hopelijk snel weer een gezond nieuw jaar toe

5 jaar geleden

Beetje laat maar wij willen het bestuur dank zeggen voor hun aanwezigheid op 15 mei op de Zwaluwenberg bij de (postume) uitreiking van het MOK aan onze familieleden Cor en Gerrit den Hoedt.

5 jaar geleden

W. Westerdijk - olieman - 30-01-1915 vlaardingen - ex kota Radja.
moet zijn:
M.(Matthijs) Westerdijk - olieman/stoker - 30-01-1915 Vlaardingen - ex Kota Radja 18-09-1944 Junyo Maru nabij Benkoelen - zeemansgraf.
Bron: www.omvla.nl

5 jaar geleden

In de zojuist gepubliceerde lijst van omgekomen bemanningsleden wil ik graag een correctie aangeven. Bij C. den Hoedt moet vermeld worden dat hij 23-08-1942 afmonstert van de Kota Inten. Bij G. den Hoedt staat vermeld: ex Tapanoeli maar dat moet zijn ex Garoet. Deze gegevens staan op hun personeelskaarten.

JR van Offeren
5 jaar geleden

Hierbij mijn huidige mail adres
J.R.van Offeren
Dikkeboomweg 48
6542 RK Nijmegen

Gerard Versteeg
5 jaar geleden

Als jonge kantoorbediende heb ik voor Ruys & Zonen aan de Veerhaven en Lloydkade gewerkt van 1949 - 1954.
Op mijn oude dag (86 jaar) kijk ik terug. Het was een interessante tijd. Toch ben ik - zonder spijt - op 22 jarige leeftijd naar Australie geemigreerd
Ik heb zojuist een vergrote afdruk gemaakt van het 'Willem Ruys' plaatje dat ik op het internet vond.
Veel dank voor al de KRL informative die nog te vinden is op het internet.
Hartelijke groet
Gerard Versteeg riever33@gmail.com

Ad van der Brugh ( CD Willem Ruys )
7 jaar geleden

Bij deze wil ik het bestuur en de Spido bedanken voor ook dit jaar weer deze geweldige vaardag te mogen ervaren.
Hopelijk komen er volgend jaar weer meer CD collega,s van
de "RUYS " bij !!!
Ook bedankt voor de mooie foto reportage .
Tot op de Nieuwjaarsreceptie bij de Spido .
Niet vergeten !!!

Koninklijke Rotterdamsche Lloyd Museum
7 jaar geleden

Een hele grote stap voorwaarts en na het wegwerken van de kinderziektes, lekker verder uitbouwen. Dit helpt zeker mee aan het 'uit de vergetelheid houden van de Koninklijke Rotterdamsche Lloyd en al haar voorgangers', zoals iedereen weet is dat onze museumdoelstelling.
Veel succes!